J.CO Donuts

I've been reading good reviews about J.CO donuts for months now. But whenever I'm about to try it, I get discouraged by the long snaking line of people buying from them. Judging by the number of people raving about it, it must be really that good, right?! Earlier today, a J.CO angel in the guise of Anton Liu gave me a box of J.CO donuts. Hihi. Nakakahiya mang aminin pero di pa talaga ako nakaka-try ng J.CO. Toshi said, "Huwat, ndi mo pa nata-try yan?! May malaki kang kasalanan sa lipunan kung ganun!". Haha! Dahil d'yan, patawarin nyo po ako, sambayanang Pilipino!.

Blueberry cheesecake is like everyone's favorite. It was Toshi's first pick, and mine too. Yum! Salamat Kuya Anton!

2 comments:

linda gabor said...

wow yummy, kelan ko kya matry yan? mag uwi k kya sa sabado....

Rian G. said...

Wahaha. Ma, baka matunaw na yan pagdating ko dyan. Saka walang ganyan malapit dito sa apartment ko.