Nakakatamad!!!

Ay grabe na ito!! Nilalamon na ako ng katamaran as in!!!
I am supposed to discuss the Bobath approach to my students tomorrow for therapeutic exercises 2. Dyaske, i can't stop surfing the net! As if naman may naidudulot na maganda ito sakin! Tapos ang dami pang-nagpopop sa mind ko na gusto ko bilhin kaya natatakot ako pumunta sa mall at baka mamulubi ako e kakasimula pa lang ng buwan baka maubos ko na pera ko!! Hmp.
I hate you Rian, i hate your procastination!!!
I hate it, i hate it, i hate it!!
Damn, di ka ba titigil???
Tama na! Let go of the keyboard already!
Oh come on!!! Stop opening one tab after the other!
Isa pa!!!
Dyaske, you've got a lot of work to do pa!!!
Rian, stop na!!!

Photobucket

1 comment:

philos said...

Hehe... What can I say? I suffer from the same affliction! :p